vineri, 8 ianuarie 2010

Mai am inca putin si fac 19 ani. De trei zile am devenit nostalgic si ascult Vama - 18 ani. Stiu e ciudat, dar as vrea ca sa dau timpul inapoi doar pentru cateva amintiri. Nu pot, asa ca mi-am dedicat o poezie, nu numai mie dar si tuturor celor care iubesc viata... Sunt destul de ciudat spunand treaba asta dar cred ca e de vina sesiunea care e gata sa coboare peste toti studentii :)).

P.S. Download-ul la piese nu merge pt ca inca nu am activat contul. Cred ca le ia ceva timp sa trimita un link /:)

Asa trec anii...

Esti fericit sau nu, n-ai sanse sa-l opresti
Nu-i leac pentru durerea ce o simti cand trece timpul
Secretul pretios il stie numai vantul...
Si tu pe zi ce trece ai sa imbatranesti.

Si totusi e frumos, sa vezi cum se duc anii,
Sa vezi cum te transforma intr-unul matur
Si cum te cizeleaza, asa fara cusur
Ajungand 'napoi la varsta cand o sa strigi iar mami.

La mine nu sunt multi abia de sunt major,
Caci anii trec si nu ii simti venind
Apoi o sa-i privesti asa cu jind
Dar anii trec si nu-ti dai seama, ca au trecut asa usor.

Eu viata te iubesc,desi-s nervos mai deseori
Desi esti scurta si-mi pui piedici,
Tot tu ma-npingi apoi si ma ridici
Cum te iubesc pe tine, asa tu ma adori.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 

Copyright 2010 graffit art & design.

Theme by WordpressCenter.com.
Blogger Template by Beta Templates.