luni, 25 ianuarie 2010


De astazi, mi-am formatat tot calculatorul, am prins un virus greu de tot si am pierdut toate datele importante, bine ca nu si ideile,toate pozele pe care le aveam, proiecte, versuri si multe alte chestii. Oricum trebuia sa fac treaba asta numai ca am tot amnat-o si s-a ivit in acest moment. Nu asta e important, din vara o sa incep sa postez pe langa muzica, gandurile mele si experiente traite. M-am inspirat de la cineva, un pseudonim, Paul Radu Mircescu si mi se pare genial, Daca aveti ocazia cititi este extraordinar...

P.S. Zaha, colegul de camera, m-a tot avertizat"ba, cu cat trece timpul cu atat de mult o sa regreti", dar nu l-am ascultat... Iata ce s-a intamplat...

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 

Copyright 2010 graffit art & design.

Theme by WordpressCenter.com.
Blogger Template by Beta Templates.