vineri, 18 martie 2011

Mă minţi aşa uşor, şi totuşi frumos
E-n regulă totul şi totu-i pe dos
Te văd şi zâmbesc, mă încarc cu senin
E soare şi cald, fără strop de venin.

Aş vrea să m-opresc, mintea îmi spune nu sta
Aleargă şi prinde, fiindcă ai ce vedea,
O să fii fericit, poate pentru puţin
Şi clipa ce-o prinzi e fără strop de venin...


Din somn mă trezeşti, şi-o faci aşa de frumos
Mă surprinzi uşor şi garda mi-e jos,
Fiorul mă trece, nu pot să m-abţin
Mă muşti de gât, dar nu e strop de venin.

Poate e vis, dar trebuie să-l trăiesc,
O s-ador orice clipă, până când mă trezesc
Şi pare real, aproape chiar citadin
Monoton de frumos, dar fără strop de venin...

2 comentarii:

Unknown spunea...

sper ca visul tau o sa tina mult ;) si nu vei trezi cu un gust amar
imi place la nebunie poezia asta :*

Simona Ardelean spunea...

E o poezie frumoasa si sensibila. Multumesc pentru vizita si pentru ca mi-ai dat sansa sa te citesc.

Trimiteți un comentariu

 

Copyright 2010 graffit art & design.

Theme by WordpressCenter.com.
Blogger Template by Beta Templates.