miercuri, 2 decembrie 2009

In afara de fotografie, grafica si eventual piese proprii semnate Graffit, au sa apara dupa cum o sa vedeti mai jos si poezie. Prima postare de genul acesta este dedicata celor care isi iubesc tatii si fara sa fiu foarte sentimental imi cer scuze acelora carora le-am adus ofense prin acesta poezie si ma voi bucura sa aflu ca va bucura si ca le-o veti dedica parintilor vostrii. Este o poezie pe care am dedicat-o tatalui meu chiar de ziua lui.

Tata...

Fi fericit, chiar de te lasa anii-n urma,
Fi fericit, ca poti iubi,
Iubeste si nu plange chiar de durerea-i surda
Gandeste ca acum e inceputul vietii.

Ai fost acolo cand am inceput sa merg
Si de-am cazut m-ai ridicat
Si mi-ai intins mereu batista, ca lacrima s-o sterg
Ai fost mereu langa mine, chiar si cand am visat.

Ai fost in spatele meu, cand am mers pe bicicleta
Si mi-ai tinut de sa, dar m-ai lasat sa si cad
Din generatie in generatie precum o proba de stafeta
M-ai invatat nu-i usor, ca trebuie sa rabd.

M-ai si certat, m-ai alintat, mi-ai spus ca ma iubesti
Te-am si dezamagit, m-ai si iertat
Mi-ai dat o lectie de viata si ai spus "o sa cresti
Si ai sa vezi ca nu e totul chiar adevarat".

Esti si acum nemultumit, de felul cum ma port
Sau cel putin asa dai de-nteles,
Eu zic ca macar de ziua ta sa gusti putin de tort
Si sa privesti viata deschis ca altfel n-ai de-ales.

Caci fiecare pas ce l-am facut spuneai ca nu-i destul
Si chiar si-acum o spui, iar eu incepm sa rad...
Caci stiu ca si de as atinge Everestul
Tu o sa ceri ca eu sa fac mai mult...

Deoarece n-o fac pentru tine,
De aia imi ceri ca fiecare pas mai greu,
Sa-l fac cu pieptu-n fata, ca-l fac doar pentru mine
Caci tu-mi vei fi alaturea mereu...

Spui ca esti tanar, si chiar asa si este, fac putin haz
Fiindc-ai o veselie ce nimeni nu ti-o va lua
Mai e din cand in cand umbrita de cate vreun necaz
Dar tanar inca o sa fi chiar de n-o sa mai poti umbla.

Destinul o sa ne joace feste, peste vreo cativa ani
Si chiar daca voi plecat, la tine voi veni indata
De ziua ta iti pot spune numai La multi ani !!!
Si-s mandru ca inca pot striga, cuvantul tata...

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 

Copyright 2010 graffit art & design.

Theme by WordpressCenter.com.
Blogger Template by Beta Templates.